Accepterad albinosterdahl | Medlem ansökning (enburkifläkten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinosterdahl

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/albinosterdahl/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin österdahl

Vad är ditt discord namn? albinösterdahl#7383

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille som heter albin persson, han är 20 bast. han har typ precis flyttat till staden med sina tre polare steffe, abdulla och olof. han bodde förut hos sin mamma långt bort men sen flyttade han för att hitta jobb och så. han hade det inte så bra hos sin mamma, de bråkade mycket. men nu vill ha ta nya tag och hitta större jobb. hans dröm är att jobba på vianor eftersom han brinner för bilar han har hållt på nu ett tag att köpa o sälja bilar men har inte direkt hittat drömbilen än då han inte har pengarna än.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem eftersom att jag verkligen vill bli en del av communityt och ha tillgång till allt på servern. jag vill ta steget längre då jag spelat på servern ett tag nu och börjar bli tråkigt med de här basic jobben som exempel postnord. vill få ett större och viktigare jobb där jag kan ha en viktig roll.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intreserad är att det alltid är så mycket spelare inne på servern hela tiden vilket gör att man aldrig känner sig ensam och alltid någon eller några att snacka med. det är också många som jobbar på server vilket gör att det är mycket lättare att rp:a.

Hur hittade du Unive? jag satt och kolla på mycket streams i början då var det många som spela på den här och då testa jag den och fastna för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha så bra rollspel som möjligt, att det ska märkas att jag verkligen försöker och rpa som om det vore mitt verkliga liv. vill verkligen att folk ska bli glada av mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att bli anställd på vianor då jag brinner för bilar. vill dagligen sitta och pimpa folks bilar och göra de glada. kanske tillslut bli chef och bli igenkänd av många och få många nya vänner inom rollepslandet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu är jag inte det. har testat väldigt många servrar men fastade inte direkt för någon och sen hitta jag unive och nu splear jag på unive dagligen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka