Nekad albinosterdahl | Chef-jobb ansökan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinosterdahl

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? skulle vilja bli chef på mekonomen

Vad heter du IRL? albin

Vad heter du på discord? albinösterdahl#7383

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 306 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? har varit chef på meko på en annan server men den stängdes då ned och nu är jag sugen på det igen. känner att jag är redo att ta ett stort ansvar på en annan server. jobbad på falck innan på unive men meko känns bättre så tänkte testa meko nu.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? var chef på en annan server som stängdes ned och jobbat på falck ett tag på unive och har ett stort intresse inom bilar.

Berskiv din karaktär? min karaktär är en kille vid namn Albin Persson på 25 år och haft en helt ok uppväxt. han bråkade väldigt mycket med sin mamma när han var mindre. vid varje bråk gick han alltid ut till garaget till sin pappa som var mycket intresserad av bilar. det gjorde att albin fick ett nytt stort intresse. när hans pappa dog bestämde han sig för att göra en verkstad efter sitt pappas namn och det gick väldigt bra sen behövda han börja studera och då flyttade han till unive och han har studerat klart och nu är han här och söker efter jobbet som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? om jag blir chef kommer jag vara inne så ofta jag kan och det motsvarar ca 4 timmar + om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? det är klart jag skulle

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte just nu

Har du läst våra Regler? aa länge sen

Nekad, Lägg gärna mer tid på din ansökan och skriv utförligt i detalj på alla frågor så att vi Jobb Ansvariga kan få en bra uppfattning om vem du är samt hur du kommer jobba.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka