Nekad albinosterdahl | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinosterdahl

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisas skulle jag vilja jobba på

Vad heter du IRL? albin österdahl

Vad heter du på discord? albinösterdahl#7383

Hur gammal är du? 15,06

Hur många timmar har du på Fivem? 286 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag känner att jag skulle vilja ta ett större ansvar då jag bara jobbat på saras innan så tänkte att jag är intreserad av ett större ansvar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit chef på en bilfirma på stockholms rp sen så har jag nu på sista tiden jobbat på saras bil och mc.

Berskiv din karaktär? han heter Albin Persson och är en grabb på 21 år. han är en jävligt skön kille som har många polare inne i stan som han hänger med ungefär hela tiden. hans största intressen är bilar då han jobbat på meko och saras och nu vill han ta steget längre och fica en större roll till sitt liv. han är väldigt hjälpsam och jobbvillig som fan. och bryr sig inte ett dugg om pengar.

Hur ofta kommer du vara inne? spelar ca 5h varje dag vilket gör att jag kommer vara inne väldigt ofta såklart tar man väl pauser ibland men är endå väldigt aktiv skulle jag säga.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 100% det hade varit askul att få den rollen men annars om jag inte räcker till så kan man fixa en lägre roll och jobba sig uppåt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? asså för någon månad sen testade jag stockholm rp men fastnade inte för den så nu kör jag bara på unive.

Har du läst våra Regler? det är klart jag har

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka