Nekad Albinokrabba | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albinokrabba

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114836020/

Ditt Hex-ID: 110000144d15834

Vad är din discord tagg? RallyKalle#1685

Vem var det som bannade dig? Vet inte riktigt

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Finns inget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev "Begrip"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev "Begrip"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart en rätt ban, det var jag som gjorde fel, jag skulle absolut inte skrivit så som jag gjorde. Det är såklart ett regelbrott att skriva en annans server på det sättet jag gjorde. Det ska absolut inte hända igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans på discorden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha struntat helt i att skriva det, jag var arg visst det var jag men, det ska inte gå ut över servern, det var helt klart dumt gjort!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, det ska absolut inte hända igen, det var riktigt dumt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka