Nekad Albinnn | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albinnn

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? 1.albinnn

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Larsson.
Aleksander är 17 år. Född 11 juni 2006.
Bakgrund:
Alex Larsson föddes 2006 i Göteborg, Sverige. Alexander hade det svårt i skolan när han växte upp och han umgicks ofta med kriminella. under sin utbildning bodde han med sina föräldrar och syskon. Dagen han fyllde 16 var hans första kontakt med polisen, det som hände var att han ertappades med 7 gram kokain i en påse, det som hände var att hans kriminella vänner sa: ”Här har du en påse, ta ut den här påsen . grove street pizzeria hur kan du göra det, jag ger dig kontanter”, sedan tackade Aleksander detta erbjudande och därmed fick han sin första tid hos polisen. Som tur var var han bara 16, så han fick en liten böter och 2 veckor. av ungdomstjänst
Min karaktär jobbar nu på Mekonomen och är fordon intresserad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög och rolig rp nivå. Samt se till att motparten alltid har lika kul som jag i varje scenario jag skapar samt är delaktig i. Så jag kommer helt änkelt ha en, Rolig, Social, Hög rp, Och utvecklade sceanarion, Som sprider en så hög rp nivp som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenario. Man ska ha kul på både sidorna även om man kanske inte vinner scenariot. Scenarion är till för att ha det roligt och sprida rp. Inte bara att man ska vinna alla scenarion hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom alla reglerna på servern. Powergaming - Innebär att man ska rpa på skador efter man har krockat eller slagit sig kan även betyda att man inte ska sträva efter makt och pengar. Suntförnuft - Innebär att man ska tänka realistiskt som om det vore i verkligheten. Fear RP - Innebär att man ska värna om sitt liv i scenarion där du blir hotad. NLR - Innebär att man inte får komma ihåg något från scenariot du har varit med tidigare. VDM - Är när man använder sitt fordon som vapen till exempel om man kör på någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Discord kontot måste vara 2 veckor gammalt.

Du får ansöka 14 Juni. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka