Accepterad Albinnn | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albinnn

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199703958742/

Ditt Hex-ID: 110000167eea4d0

Vad är din discord tagg? 1.cen

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: keakakakaeka.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade begått ett regelbrott som absolut inte ska förekomma på servern. Jag förstår helt varför savage valde att banna mig. Det var riktigt utav mig att begå detta regelbrottet och kan lova att jag aldrig kommer att upprepa detta. Och hoppas att du kan ge mig en till chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sandy och blev upphämtad av några vänner vi kör sedan lite iväg till ett område där vi ser ett annat gäng ta över området vi kör då dit och kidnappar honom och sedan tar honom till ett gömt hus. Sedan efter en stund så ser vi i twitter att det gänget som vi hade kidnappat kommer till sandy och vi lämnar då en av vår med han vi kidnappat och sedan. Drar vi till området vi ser inte deras grabbar men vi ser en bil köra mot oss dom frågar då vilka vi är med och vi svarar sedan kör vi tillbaks och de följer efter vi fortsätter och köra och det hoppar ut på vägen och börjar rikta på oss vi stannar då vid huset och det börjar avlossa skot så vi försvarar oss sedan fick vi ner de och vi rikta på en av dom när det låg ner. Jag går då fram och ska ta han th men jag gjorde det på ett dumt sätt vilket bröt mot reglerna. Th abuse. Jag förstår verkligen exakt varför jag vart bannad och tycker inte den är felaktig då jag bröt mot ett regelbrott. Hoppas jag kan få en till chans kommer verkligen inte göra om detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår verkligen exakt varför jag vart bannad och tycker inte den är felaktig då jag bröt mot ett regelbrott. Hoppas jag kan få en till chans kommer verkligen inte göra om detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inter varit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att låta honom resa sig upp och sedan ta honom th på rätt sätt. Eller rikta tills han ställer sig upp. Så jag hade undvikt detta regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag absolut

Hoppas jag kan få en sista chans kan lova dig att detta aldrig kommer upprepas.

Tillbaka