Accepterad Albinkingen | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albinkingen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Lunkan_12

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Larsson och föddes i Sverige 2001. Han föddes i Göteborg tillsammans med sin familj. Han hade en bra uppväxt tillsammans med hans familj. När Adam var barn fick han ofta åka till polisstationen tillsammans med hans pappa eftersom han var polis. Redan vid 4 års ålder vaknade ett stort intresse för polismyndigheten. Han kollade nästan varje dag på polisfilmer och försökte lära sig polisen. Varje dag när han kom hem från skolan satt han på 112 på liv och död och kollade. Hans mamma jobbade som sjuksköterska på ett sjukhus. Adam var aldrig utsatt för mobbning eller liknande och hade alltid mycket kompisar. Adam växte upp i en högre medelklass och fick alltid de sakerna som han ville. När adam var tillräckligt gammal gick han samhäll på gymnasiet där han lärde sig mycket om psykologi, bland annat hur en psykisk människa beter sig. Han gick ut med A i alla ämnen vilket resulterade i att han blev skolans stjärnelev. Direkt efter gymnasiet sökte han i Polishögskolan och kom in direkt. Hans pappa hade rekommenderat honom till uttagningsavdelningen som tog in han direkt. Han gick genom Polishögskolan utan några problem och blev utbildad polis. I samband med att han blev nyexaminerad polis sökte han in sig på olika tjänster och lyckades komma in på Unive Polisen.

Adam är en bra person som är omtänksam och snäll. Adam har aldrig någonsin i hela sitt liv varit taskig mot någon annan, det gjorde att Adam var väldigt omtyckt av hela skolan eftersom han var en sån snäll och omtänksam person. Adam är omtänksam, snäll, rolig men väldigt lugn överlag. Han vill vara snäll mot alla och hjälpa samhället att komma i samma riktning igen, helt enkelt gå i hans pappas spår som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kommer bidra med är en hög RP nivå där jag kommer visa en bra och hög RP nivå. Jag kommer försöka bidra med välutvecklade och utdragna scenarion som verkligen inkluderar alla parter inom RPn. Jag kommer försöka bidra med en rolig RP också med hjälp av min unika karaktär som är väldigt rolig. Jag är också väldigt kreativ av mig vilket kommer resultera i att jag kommer hitta på kreativa sätt och scenarios inom RPn på Unive.

Jag har mycket erfarenhet inom RP överlag och har spelat under många år. Jag förstår hur RP fungerar och hur man ska RPa på olika sätt. Jag är helt enkelt bra på RP. Jag har även alltid försökt göra utvecklade scenarion och en mer utvecklad RP överlag vilket resulterat i att jag lärt mig väldigt mycket.

Jag kommer även bidra med rolig få eftersom jag inte kommer rpa mig själv utan en karaktär som inte har någon koppling till mig irl. Därför göra rpn speciell och annorlunda

Jag har stor erfarenhet inom RP och har varit medlem på Unive i över 3 år,

men tog paus för ett tag sen när min mamma gick bort.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten i ett scenario. Detta kan till exempel innebära att man medvetet förlorar en skottlossning eller att man avstår från en handling som skulle ha gynnat ens egen karaktär men istället ger fördelar till motparten.

Det är något man ska sträva efter för annars kommer det bli riktigt tråkigt för alla. Alla scenarion behöver man inte vinna för det är tråkigt för motparten, man ska RPa så att båda parterna har chans att vinna ett scenario, för annars är det tråkigt. Istället för att tex pitta in i en gärningsmans flyktbil kan man strunta i det för att kunna dra ut på scenariot och ge motståndarna en chans att fly. Scenarios kan vara minst lika roliga att förlora. Detta eftersom det kan skapa nya vägar inom RPn som kan dra ut på scenarios och utveckla nya. Vilket jag tycker är väldigt roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja kan alla fivem regler, RDM - Random Death Match, VDM - Vehicle Death Match, Sunt förnuft - tänka logiskt inom RPandet, tex är detta verkligen realistiskt att hoppa från en hög bro med bilen, Powergaming - Använda övernaturliga krafter som inte är realistiska, tex krascha in i en bil i 400 och inte RPa på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, spelat på Unive sedan 2021 men i början av 2023 gick min dator sönder och förens nu har jag fått tillbaka den + att min mamma gick bort vilket gjort att jag inte orkat spela

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka