Nekad albinforsberg | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinforsberg

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygghansa

Vad heter du IRL? albin

Vad heter du på discord? albinforsberg#3899

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 120+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag ser att det finns ingen chef och att det inte finns någon att där som jobbar. När jag dra till trygghansa så ser jag absolut inte någon som är där eller som kommer och öppna upp, det gör mig lite besviken så jag tänkte då att jag kunna ansöka för att bli chef. Jag vill också bli chef för att jag vill hjälpa folk att få jobb eller att de ska kunna försäkra sina bilar så att de inte får högre böter när de blir stoppade av polisen. Jag vill därimot också kunna hålla kvar trygghansa så att det inte gå i konkurs och att det ska kunna finnas kvar så att folk kan försäkra sin bil eller motorcykel. Trygghansa har varit jätte dött i de senaste veckorna och det tycker jag är jätte konstigt för att de ska vara öppet med ett chef och ett biträdande chef och vi ska ha anställda så att de kan göra jobbet och träna upp de så att de kan göra sitt arbete genom att hjälpa folk och att jag som chef kan också hjälpa till folk. När anställda behöver hjälpa så kommer jag och hjälper då eller så har några frågor så att jag besvara de eller så visar jag hur man gör om de inte vet hur man gör. Det är varför jag vill bli chef hos trygghansa

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Nja men jag kan typ de enkla ge fakturor och kan försäkra bilar. Dock vet jag hur man anställer folk och jag vet vad jag ska fråga och jag vet hur man också ger rollen när de blir provanställd eller när de för högre rang. Jag har inte varit chef vart jag har jobbar men jag har sätt hur man gör och vart man gör.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter albin forsberg uppvuxen med en finsk mamma och en svensk pappa. Uppvuxen i Finland (Helsingfors). albin är 21 år gammal. När albin gick i 3an så började han bli mobbad på grund av hans familj de hade inte mycket pengar och på grund av hans utseende. albin gillade fotboll mycket och han vill komma in i ett lag men albins föräldrar hade inte pengar för det så då spelade han fotboll i fritiden bara och inte i ett lag. Varje dag när han gå förbi fotbollsplanen så ser han killar som spelade mycket fotboll och han vågade inte gå fram till de och fråga de om han kan va med. albin behövde stjäla mat och vatten från massor av butik för att kunna överleva. När albin blev äldre så valde han att gå in i kriminella livet och började sälja droger och tog droger, han gjorde mycket pengar och senare i livet så kom han in i ett gäng och gjorde massor grejer åt de. albin började med cigaretter och väldigt stark snus som hade narkotika i sig. När albin lagade kokain så stormade polisen in och grep albin, albin behövde gå på rättegång och där blev han dömd 3 år till fängelse. Efter 3 år så hade han det svårt att hitta jobb. albin lämnade kriminella livet och började gå på skola och tog studenten och blev till en bättre person men albin var tvungen att fly på grund av förföljelse. Så då tog han en taxi till en ny stad som heter Unive och där gick han till arbetsförmedlingen och träffa en av hans barndomskompis som heter Niilo han är chef på postnord och han kollade på hans papper så tyckte han att han var en perfekt person för jobbet så då började albin jobba mycket för att hjälpa sin familj och andra folk i stan.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag om jag inte åker bort någon stans

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja unive är det bästa servern jag har spelat på

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nä de gör jag inte nå mer men förut

Har du läst våra Regler? jaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka