Accepterad albincool | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albincool

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199091994146/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin eriksson

Vad är ditt discord namn? albion#5580

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Dalleson och han är 22 år gammal. Kalle växte upp med hans mamma och hans bror, i skolan gick det bra för Kalle han fick godkänd på sina betyg... Efter flera månader så tyckte Kalle att skolan va skitig och så jävla tråkigt så Kalle droppade av skolan. Efter några månader så träffa han på sin gamla vän ''Liban'', Liban va känd som att vara kriminell. Kalle frågade Liban om båda kunde träffas i ett centrum sent på kvällen. När Kalle och Liban var på plats så frågade Kalle Liban om han kunde bli som han, Liban ville inte att Kalle skulle bli kriminell för han visste att det va farligt om man var det. Liban förklarade varför han inte borde bli kriminell men Kalle sa Jag bryr mig inte och jag vill bara vara rik som dig Liban berättade att i hans gäng så fanns det en plats, så Liban gäng boss och Kalle bokade ett möte. På mötet pratade om allt och varför Kalle vill bli kriminell och Kalle fick en plats i gänget. Efter flera månader så fick Kalle höra att hans mamma och hans bror dog efter att ett rån hade skett och båda va gisslor i rånet. Kalle va så ledsen men arg. Efter flera månader så skulle Kalle och hans gäng ha ett möte med ett annat gäng men det Kalles gäng inte visste va att ''Det andra gänget va dem som gjorde rånet för några månder sen där hans mamma och bror vad med i som gisslor''. På mötet så pratades det mycket men sen tog det andra gänget upp att dem gjorde ett rån för några månader sen, så så fattade Kalles gäng att det va dem. Då så tog alla ut vapen och börja skjuta ner det andra gänget. Många från Kalles gäng och det andra gänget dog efter skottlossningn men det stora va att hans hund dog.. Efter flera månader så har det hänt mycket, Kalle har lämnat gänget, han kör solo just nu och mycket mer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag vill bli Medlem på Unive för att Jag vill kunna nå en bra Rp Nivå Aktiv Medlem som är snälla och hjälpsam och omtänksam, Att medlemmar kommer att må bra när de pratar med mig igenom att jag är Snäll och Rolig, Bra Rp Aktiv Medlem Igen. Jag älskar alla Staffs här på Unive för att de är så trevliga och omtänksamma samt Snälla och för att de hjälper alla olika personer, Jag vill Stötta de och möjligtvis Hjälpa De. Jag kommer bidra med bra RP nivå och hjälpsam medlem som vill hjärna hjälpa till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag vill ha en trevilg Social RP hos alla. Att t.ex. när man ska ta ett ID kort inte bara går dit trycker på E och går därifrån. Istället så kan man tillkalla en polis som kan hjälpa dig att hämta och skriva på lite papper och sedan kanske ta ett kort på dig och sedan skriva ut ditt ID kort. Det utvecklar RP nivån så extremt mycket. Om man hade kunnat göra såhär på alla jobb så hade RP nivån varit riktigt hög. Många vill kanske bara att scenariot ska gå snabbt och enkelt. Men om RP:n ska kunna behållas hög så får man ha tålamod och fördröja scenariot lite så att det blir “utvecklat”. Detta är vad jag främst vill bidra med till Unive!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska lämna ett scenario med en positiv erfarenhet, att man ibland får sätta motspelarens "önskemål" före sina egna. Exempelvis att RPa rädd eller vara delaktig i en kidnappning, även om du anser att du hade kunnat plocka kidnapparna eller liknande.

Hur hittade du Unive? genom en vän som sa att jag skulle börja köra för att jag började tröttna på gta online

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka