Accepterad albincool | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albincool

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin eriksson

Vad är ditt discord namn? albinak47

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade en svår uppväxt med knarkande föräldrar. han blev svårt misshandlad hemma dagligen och fick nästan ingen mat och gick alltid runt hungrig. När han fyllde 10 år så struntade hans föräldrar i hans födelsedag. Han fick ingenting. Inte ens ett grattis utav sina egna föräldrar. han hade heller inga kompisar på grund av sina föräldrar. han mådde psykiskt och mentalt dåligt. Han gick även i skolan men fick inga värsting betyg på grund av det som händer hemma. När han hade fyllt 16 så bestämde han sig för att rymma hemifrån. Han öppnade ytterdörren och sprang för sitt liv. Ner mot centrum i hopp om att hitta mat och eventuellt fråga personer om pengar men ingen ville ge honom. Efter flera timmars letande utomhus kom han på att han har en 100 lapp i sin byrå som han hittade på gatan. han gick hem och smög upp på sitt rum. När han kommer ner så står hans pappa vid trappan och tar han runt nacken ända in till vardagsrummet och undrar varför i helvete han rymde. Sen fick pappan syn på 100 lappen och rev sönder den på mitten. Pappan börjar misshandla han. Men när han lyckas ta sig ur greppet så springer han ut i full fart. Hem till sin farbror och förklarar allt som hänt. Farbrorn ringer polisen och hans mamma och pappa blir gripna på plats och därmed inkörda till stationen. De slutade med att föräldrarna fick 5 års fängelse för det dem hade gjort. Nu är han 30 år och Polis har alltid varit hans dröm yrke. han sökte till polis yrket när han va 26 och blev klar när han va 29 år. Och han stor trivs i sitt arbete. han är en person som är Omtänksam, Sträng (beror på vad), Lydig, han är också en person som bryr sig om folk. Han respekterar folk så som folk respekterar honom. Intressen som han har är att Fiska, Upptäcka världen dvs resa mycket utomlands.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ? Jag kan bidra positiv rp till servern eftersom jag är enligt mig snäll mot alla och har även varit på andra servar med min kompis som har haft höga nivåer av rp så jag är van med seriös rp jag kan även bidra med seriös rp eftersom jag kan rpa väldigt seriöst när det behövs till exempel om jag blir rånad eller tagen gissla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens vinst betyder att man ska inte spela för att bara vinna ett scenario man ska göra så att alla får så kul som möjligt till exempel att om jag skjuter någon att jag inte bara ska gå för headshots, jag kanske istället ska skjuta han i benet så att han inte dör på direkten och gör så att alla har mer kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ? jaa jag har läst serverns regler. VDM, man kör över någon med bil. RDM random death match det innebär att man dödar någon utan anledning. Powergaming är en väldigt bred regel, du kör tillexempel en bil och du krockar. Du roar inte på skadorna och då räknas det som powergaming. Powergaming är även om man bara spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 3/4 år erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka