Nekad albincool | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albincool

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482849141/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:761291706

Vad är din discord tagg? albin ak-47#5580

Vem var det som bannade dig? 1alvin1

Bild på banmeddelande: avatar.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror det var för att jag hade en tazer och en pistol på mig som till hörde polisen, sen kanske den trodde att jag hade lootat en polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang runt med min kompis och tazerade han för att testa den och han var med på det så vi gjorde det några gånger och sen stog det att jag vart bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var lite mitt i mellan för att jag hade dem sakerna men att han påstår att jag lootat en polis och inte ens kommer och pratar med mig om det tycker jag inte man bara kan banna mig han hade kunnat säga att jag inte fick ha sakerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är väll korta banns tror jag men är inte helt säker för det var ganska länge sen men en var nog att jag råka köra på nnågon och var bannad i 20 dagar för vdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade väll inte behövat tazera han men han var med på det så det var inte mitt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att följa reglerna och aldrigt ta upp polis grejer igen så att jag inte blir bannad för att unive är kul och jag vill spela.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det kan jag förstå

Skicka bild på meddelandet + ditt hex id är ej rätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka