Nekad albinboman090807 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinboman090807

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199259656823/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? abbebman#6828

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2003

Berätta om din karaktär. han heter ante boman han är 22 han är från afrika han flyttade från afrika när han 3 år, i afrika var livet svårt han hade inte jätte mycket pengar han bodde i ett trasigt hus av trä de fanns inte jätte mycket mat där de åt mest kött och drack mjölk. hans pappa sa en dag att han skulle åka och hälsa på mormor och frågade om lite mat och sen dess så har ingen sett antes pappa. ante var väldigt ledsen han hade jätte lite mat. han och hans mamma försökte få mat. de flyttade till en stad som hette stockholm han bodde där med bara sin mamma. han var väldigt aggresiv så han fick extra hjälp i skolan. han och hans mamma lagade mycket pasta han älskade pasta och bilar de var hans största intresse. hans dröm är att jobba på en båt firma och skaffa sig en egen bil. han är ungefär 1,89 lång och har svart hår. han är ganska ledsen innerst inne men han visar inte de och fösöker vara glad de med hans pappa har påverkat han väldigt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här på unive för att jag verkligen vill bli en del utav denna servern som dess utom har en bra spelarbas, jag kan känna mig trygg med staffsen att de gör deras jobb och att alla spelare spelar för att alla ska ha kul. Jag vill bli medlem här för att klargöra att jag är en seriös spelare som inte är här för att lalla runt, jag vill bli en medlem för att liksom bevisa för er att jag vill detta på riktigt. Jag vill kunna spela utan passive mode och jobba på wl jobb t ex och för att staffsen ska tänka att jag är mer seriös. Jag vill bli en del av univr helt enkelt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan lova att jag kommer att bidra med är att jag kommer ha en bra rp där jag följer reglerna som är satta på unive Roleplay, jag kommer bidra med att framstå som en bra rpare, en seriös spelare samt medlem spelare som är rolig. Jag kommer bidra med att jag är schysst och ska inte hålla på att starta tjafs med allt och alla. Jag vill bidra med seriös och rolig rp helt enkelt. Asså grejen är att om inte alla tänker på reglerna så blir de inge kul. Därför vill jag bidra med att lyssna på reglerna och att acceptera dem. Jag vill bidra med bra scenarion där både parter har extremt roligt. Det skulle nog va de jag vill bidra med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska spela så att de motsatta parten har roligt och har en chans att vinna scenariot, att man inte bara spelar för sin egna fördel och använder en bil som går i 700 när en polis bil toppen kanske 350. Man ska spela så att motsatta parten har roligt och chansen att vinna scenariot. Så skulle jag beskriva det iallafall. Behöver inte vara 100% korrekt men det är vad jag tror.

Hur hittade du Unive? i genom internetet. också på streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka