Nekad albinapell | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinapell

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872699656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Apell

Vad är ditt discord namn? ABBE1337

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2005

Berätta om din karaktär. det är en ung kille som heter Bengt som vill utbilda sig till polis, han är 26 år och gillar bilar, han är en ganska så lugn kille han är inte elak mot någon han är snäll mot nästan alla. han flyttade till staden för några månader sedan och innan bodde han i lidköping. när han bodde i lidköping så jobbade han på en mataffär, men det tyckte han inte om så han valde att flytta och i den nya staden så försöker han bli polis. han har en hobby att greja med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att hjälpa till på servermöten och hjälpa till och förbättra servern, jag skulle även vilja bli polis på servern, jag hade velad vara medlem på dc och kunna göra det extra man får.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker att det är en rolig/bra server med bra rp. den har ett bra utbud med bilar och jobb med många spelare

Hur hittade du Unive? jag kollade runt lite på servrar och hittade unive så jag gick in och testade, det var en riktigt bra server så jag fortsatte bara.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bara bli bättre på att rollspela och att ha kul, och att bara fortsätta att spela på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bara fortsätta spela på unive och att bli polis. att hjälpa till med servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA SJÄLVKLART

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka