Nekad albinapell | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinapell

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872699656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Apell

Vad är ditt discord namn? ABBE1337

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bengt och vill bli vanlig eller sevil polis. han är ganska ung och gillar tjejer och bilar. Han är en kille som kan vara väldigt energifull. Han bodde i Norrland innan han kom till staden med sin tjej det var därför han flyttade.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag vill hjälpa till med servern och bli polis på unive. det skulle vara jätte kul att vara med på möten.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker att det är en rolig/bra server med bra rp. och den har bra utbud med jobb och bilar.

Hur hittade du Unive? jag såg att många spelade på unive och det såg roligt ut så jag gick in på unive och började rpa och det var svin bra så jag fortsatte..

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bara fortsätta och bli bättre och bara fortsätta spela på unive och bli polis och ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och ha snygga och snabba bilar med många vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA SJÄLVKLART

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka