Accepterad AlbinAndersson20 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlbinAndersson20

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128926735/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? ALbiN.#5440

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Andersson och han är 31 år gammal. Han föddes i Trelleborg i Skåne. Han har bott i Trelleborg iprincip hela sitt liv när hans föräldrar skilde sig när han var 10 år gammal så bodde han i början varannan helg hos sin pappa i Malmö. Efter ca 6 månader så blev hans pappa mördad utanför sin lägenhetsport på Rosengård. Sedan den dagen har han varit försiktig men när han var 14 år gammal hittade han något som han kunde dränka sin sorg i. Cross! Innan han kom på motorcross så gick inget bra för honom. Han F:ade alla ämnen i skolan. Han satt bara hemma och kände sig ensam och övergiven. Hans mamma var väldigt orolig för hur det skulle gå för honom. Men tillslut när han börjat köra cross och det gick bra för honom där så blev allt bra för honom. Han gick ut Ekonomi programmet med högsta betyg.

Varför ska just du bli whitelistad? Så jag kan bidra och hjälpa till så mycket som möjligt till servern.
Jag är erfaren då jag spelat fivem ett tag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så jag kan jobba med whitelistade jobb där jag hjälper till med servern.

Hur hittade du Unive? Vän som tipsade och sa att denna servern var bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna hjälpa till så mycket som möjligt.
Ha kul. Jobba och tjäna pengar på ett roligt sätt.
hålla en hög rp nivå

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast unive tycker det är den bästa servern om man ska köra svensk roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka