Nekad Albin_123 | Medlem ansökning [23 savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin_123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197983738460/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? billy_öhman#7680

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Anderson och är 24 år gammal. Emil har alltid gillat bilar i sitt liv sen han var 5 år. Han har alltid försökt laga bilar med sin pappavid firman. Emil har alltid vilja äga sin egna mekanik firma när han blev 18 år. Emils pappa har en firma som heter Falck och Emil vill äga den men han måste vara 18 och han fyller 18 om 1 dag. Nästa dag ger pappa firman till Emil som en present och han blev så glad och började skrika högt och festade. Efter 2 år blev Kasper 20 och nåt hemsk hände, Emil kunde inte betala hyran vid firman och de lädde till att han förlorade hans jobb. Emil grät och grät pappa försökte trösta han men det hjälpte inte, Emil har väntat i 2 år igen då han är 22 år gammal. Kasper har tjänat ihop och jobbat som taxi chaufför efter han förlorade Falck jobbet. Efter ett litet tag så gick chefen från falck till Kasper och pappa hade ordnat allting. Pappa betalade alla fakturor i 5 år för Kasper och han kunde inte tro det, Och då fick Kasper äga firman igen och sen pågor hans liv...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har hört väldigt mycket om servern och jag känner att unive passar mig väldigt bra. För att jag är väldigt intresserad av roleplay och de verkar vara en server med hög roleplay nivå och jag söker efter en bra server med hög roleplay nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli medlem för att jag vill kunna få mer jobb möjligheter. Jag vill kunna rolspela på ett mer seriöst sätt. Jag älskar att köra på den här servern. Det vore fett kul att bli medlem ok kunna köra med mina vänner på en bra rp server. Jag har spelat på många amerikanska servrar och det är inte samma känsla som denna. Jag följer alltid reglerna så bra jag kan. Jag har haft medlem innan och det gjorde rpn mycket roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om det är en scenario så ska man göra det intressant/roligt för alla på denna plats. t ex att man inte ska dra iväg så fort man kan och undvika rolig het för dem samtliga i scenariot.

Hur hittade du Unive? jag kollar mycket på drobz och vet att han kör på denna server och de ser roligt ut så jag vill tästa att rpa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka