Nekad Albin420 | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin420

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198866637950/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? albin#3915

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2004

Berätta om din karaktär. Jag växte upp från orten och hade dåligt hemma, jag hade dåliga vänner fick göra massa grejer sen barnsben, Och ville göra pengar. jag är 21 år. Jag har intressen det är bilar, gym och vapen. Mitt drömjobb är som mekonom/autoexpert, Just nu så är jag arbetslös och klara inte av stressen, vill tjäna mycket pengar och leva vanligt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer göra bra scenarion. Jag kommer göra så att mina kunder och arbetskamrater kommer ha det bra när jag är i tjänst. Och att alla i stan kommer ha det roligt, jag RP bra och jag vill skaffa mig mer bra vänner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha ett bra jobb och vill göra det bästa för servern. Jag kommer försöka göra det bästa för andra spelare och mina vänner. o ha roligt

Hur hittade du Unive? Jag skrollade mellan alla server så såg jag att det var många i servern så tänkte varför inte testa, och det var ingen lagg och så bara fortsatte jag spela på denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag och alla andra ska ha så roligt så möjligt och göra bra scenario, o va med vänner och ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? naj hittade Unive servern så slutade med alla andra server, tycker att denna servern är riktigt bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka