Nekad Albin2011 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albin2011

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 17 Oktober 2022

Vad heter du på discord? Albin widen0905#8065

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? typ 1 år eller mer

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara typ 4 till 6 timmar pär dag men på helgerna så är det mer timmar på en dag men på veckorna.

Vad heter du? Liam kördel

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag kan simma har gjort det mycket i mina dar i mitt liv

Varför vill du bli polis? jag tycker jag passar i det och jag vill förhindra kriminaliteten och göra vår stad till en bättre plats och hjälpa alla i nöd med det polisen gör och förhindra alla fortkörningar och fixa staden till en bättre plats och jag tycker det är bra att va polis för vill hjälpa staden och fixa polisen till en bättre plats och jag gillar polisen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hjälpa staden med en tryggare plast och förminska kriminaleteten i staden så det blir en tryggare plats och fixa staden så det förminskar fortkörningar.

Vad vet du om yrket i helhet? att dom förminskar kriminalteten och fortkörningarna.

Har du några tidigare erfarenheter? jag jobbade på polisen för rut och det gick bra men behövde sluta för jag skaffa tjej.

Hur är du som person? jag är snäll rolig är om tänk sam och gillar staden och hjälper många personer i staden

Är det något vi bör veta om dig? nej inte va jag vet

Nekad, Utveckla din ansökan. Samt du behöver inte skriva en ansökan du kan ta en intervju direkt.

Tillbaka