Accepterad Albin2011 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin2011

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112065600/

Ditt Hex-ID: 110000144a71240

Vad är din discord tagg? Albin widen0905#8065

Vem var det som bannade dig? autistikjoistik

Hur lång tid var din ban? 24 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag tjuvkoppla en bil på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? man får inte tjuvkooppla på ett sånt ställe som piren och jag fattar att jag blev bannad nu men jag och jag vill inte bli bannad men jag får inte tjuvkoppla en bil på piren för det är ett öppet ställe så jag fattar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med min kompis åke rosenpigg och aa han jobbar på qpark och han sa jag ska flytta hans bil så då gör jag det och jag vill köra och han sitter brevid sen går han och pratar medans sen blir jag bannad och sen åker dom i iväg efter jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel och jag fattar vad jag gjorde man får inte tjuvkoppla en bil på piren jag fattar och kommer inte hända i gen men jag låvar men jag kommer aldrig göra dem men jag vill oxå säga förlåt men jag ska för bättra mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej varit det !!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle veta det men jag fattar att jag inte får göra så nu det var liksom jag som inte fatta men jag låvar att för bättra mig i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av mina miss tag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka