Accepterad albin2006 | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin2006

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198883323150/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin oscarsson

Vad är ditt discord namn? oscarsson06#5870

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torbjörn svensson även kallad för Tobbe. Han är uppväxt utanför en liten by i Skåne som heter Hörby. Torbjörn hade en väldigt jobbig uppväxt då hans familj inte hade jätte mycket pengar och hade precis pengar till att försörja hans familj. Torbjörn drömde alltid om att köpa pa traktor som alla hans klass kompisar skulle göra när dom fyllde 15 år men tornbjörn visste att han aldrig skulle ha råd och därför starta Torbjörn sitt egna företag där han gjorde trädgårds arbete och efter 3 års arbete hade Torbjörn äntligen pengar till en efterlängtad epa och när han blivit vuxen och flyttat hem ifrån visste han precis vad han skulle bli för något. Han ville såklart bli bilmekaniker då han haft en epa och skruvat med under sin uppväxt. Han sökte jobb så fort efter han läst klart på gymnasium och han hade fått ett jobb på mekonomen han kunde knappt tro sina ögon. Nu jobbar Torbjörn med sitt dröm jobb och han älskar att få upptäcka nya problem och hjälpa sina kunder och han hoppas en dag att han kommer kunna öppna sin egna bil verkstad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en väldigt positiv inställd grabb som älskar just såna här spel som rp. Jag har väldigt hög rp status och kommer göra mitt bästa för att andra medspelare kommer få de bra och att göra så att servern kommer att bli bättre jag vill bli medlem för att jag vill hjälpa till att ändra och förnya saker och bli en av dom som göra mycket till nytta i servern för att saker ska funka. JAg tycker också om att spela med andra och är inte rädd för att snacka.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En vädigt hög status bland dom som spelar och man vill såklart vara en i gänget som sagt och har kollat mycket på twitch och fått mycket bra rekometationer av mina vänner som har en väldigt viktig roll i just unive.

Hur hittade du Unive? fått mycket feedback av mina kompisar och streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få det så verklighets troget som möjligt vill säga at man spelare sin egna påhittade roll till 100% och har kul ed andra spelare samtidigt som man gör något gott för sin omgivning och givetvis hjälpa folk som har problem eller andra saker.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha väldigt hög rp och skaffa ett riktig roligt jobb som gör att man får träffa nya personer som man kan börja umgås med på unive och skaffa fian bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara i just unive server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka