Nekad albin2006 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin2006

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? oscarsson06 #5870

Hur gammal är du? ooc:16 IC:21

Hur många timmar har du på Fivem? 300+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat då dom olika ställena och jag tycker personligen att marja lisas har en väldigt god stämning med många trevliga anställda och en lugn miljö att jobba i och såklart få träffa andra människor. Jag har väldigt stor disiplin på mina anställda och ska göra allt för att dom ska ha det så bra med att jobb och få alla att ha roligt när man jobbar. Jag är även en väldigt trevlig person som äslkar att lära känna andra personer och också att sammarbeta med andra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på securitas och är faktiskt anställd hos marja lisas nu och har tidigare jobbat på saras, mekonomen och inquister

Berskiv din karaktär? Min karaktär en en vädigt glad och allmän bildad person som äslkar at få trääfa ny personer och att jobba i en miljö där du har bra kretsar med dom andra anställda. Jag är en trevlig person som trivs att jobba med andra och är bra på hantera stress. Jag har lärt mig genom dom olika yrkena att man måste kunna ta kretik och även behandla både arbetande kollegor och andra med respekt. Jag är en kille som absålut inte använder våld eller skulle göra någon illa.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara aktiv mycket på eftermiddagarna och hela dagarna på helgerna jag går i skolan men kommer kunna vara aktiv minst 8 timmar om dagen och alla helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut att vara en del a just denna server är en fantastisk upplevcelse men även att få vara en del av det jag skulle bli glad för den som blivit chef istället för mig men såklart hade jag blivit besviken.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej är bara inne på unive

Har du läst våra Regler? jajjemän alla regler är lästa och har dom i åtanke varje gång jag spelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka