Nekad albin2006 | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin2006

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198883323150/

Ditt Hex-ID: 11000013704bd0e (Hex)

Vad är din discord tagg? oscarsson06 #5870

Vem var det som bannade dig? tuggummi

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? buggabuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var i ett senario där jag försökte fly fast inte med hjälp utav bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev knivhuggen av två stycken fast jag inte gjort något som triggade någon och sen försökte jag fly och jag blev bannad för att jag skrev i report att jag blivit dödad och dom revivade mig därför blev jag bannad för buggabuse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. från mitt perspektiv tyckte jag att det var en felaktig ban som sagt för att jag blev knivhuggen av ingen anledning som är failrp och sedan försökte jag ta mig derifrån vilket gjorde att mitt spel frös och det var det som fick mig bannad för buggabuse.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några enstaka gånger för power gaming och jag har absålut haft det i åtanke sen det hända ett alltid tänka ett steg längre och som sagt sköta mig när jag spelar för att få rp att se bra ut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? då jade jag inte försökt att fly därifrån utan hade spelat rädd och inte försökt göra motstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att inte trigga personer och inte göra failrp vilket försämrar spelet för dom personer som är den del av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka