Accepterad Albin1212 | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin1212

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198988217279/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Nilsson

Vad är ditt discord namn? Benim#9788

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2004

Berätta om din karaktär. Anwar khadir, 18 år gammal, Crip medlem från Chicago,usa. Han levde upp i en förort i Chicago där det snurrade droger och vapen runt om honom, Redan när han var 8 år gammal var han en del av det lokala gänget Crips. Vid 13 års ålder begick han sitt första mord på en Bloods medlem, han blev respekterad och han fick därmed sin crips tatuering efter sitt första uppdrag han gjorde. Han blev slagen av sina föräldrar varje dag med bälte och baseboll trä. Han levde inte ett önskat liv den tiden men när han flyttade till en fosterfamilj i Chicago hade han det mycket bättre och där med fortsätta att leva under sitt namn inom Crips.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag tycker att det är en bra server med ett bra community och vill jätte gärna vara med att utveckla servern till en bättre server. Jag kommer tillföra med seriöst rp för Att höja upplevelsen för alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en rolig server att spela på eftersom att den har så många slots så att man träffar altid på nytt folk att hänga med. Sen tycker ed.

Hur hittade du Unive? Jag har haft ett längre break med rp sen börja jag titta mycket twitch på typ Dominate när han kör RP. Så då blev jag sugen på att börja spela igen så att jag gick in på fivem och sökte på svenska servrar och så hitta jag unive och börja spela på den och jag fastna direkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina Mål med RP är att spela på en bra server med seriöst folk och själv spela seriöst för det blir roligare för alla. och även utvecklas inom Rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål med Unive är att först blio medlem sen försöka gå med i något gäng eller hålla mig till mina egna business. Och hålla en hög nivå på Rp och framföralt utvecklas inom Rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server än Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka