Nekad Albin1212 | Ban överklagan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin1212

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988217279

Ditt Hex-ID: 11000013d454bbf (Hex)

Vad är din discord tagg? Benim#9788

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Krim utan krim, Sunt Förnuft ~AO. Återstår: 9 dagar 22 timmar 10 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag agera lite för agresivt och slog på en meko bil med ett baseboll trä.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och en polare var nere vid piren för att jag skulle försöka sälja min bmw m4 f82 och då kommer det upp 2 personer som är intreserade och säger ett pris jag går med på det och dem får provköra bilen dem kör runt och sen så ska vi göra affären så jag stänger av bilen och hoppar ut. På något sätt så är bilen fortfarande på och han kör iväg och försöker köra över mig. Han lyckas inte men jag skriver en report för han skulle bli bannad eller kickad men inget hände med han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår banen till 100% men jag tycker ändå att det var lite fel för jag tycker att man ska ha en varning först sen en ban för att 5 dagar är lite grovt men eftersom ni vill håla en sån hög nivå på rp:t så förstår jag er för man ska inte snacka OOC på rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev banad för sunt förnuft och då körde jag 150km/h inne i staden vilket är väldigt dumt gjort av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla hastigheterna och inte köra fort för att jag vet att det kommer sluta illa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att köra lunt och sansat inne i staden och att värna om mitt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka