Accepterad Albin1212 | Ban överklagan [vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin1212

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988217279

Ditt Hex-ID: 11000013d454bbf (Hex)

Vad är din discord tagg? Benim#9788

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Korruption inom yrke ~Jacob Akerman. Återstår: 6 dagar 23 timmar 51 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs har valt att banna mig för att jag åkte på ett larm och då tog en swish istället för faktura.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på ett larm upp mot sandy för att laga en bil jag kommer till platsen och säger priset som vi har på auto för att laga bilar personerna tycker att det är för mycket så dem frågar om det går bra med en swish på 20k så jag tänker att jag åkt ändan upp till sandy för ingenting så jag går med på det och lagar deras bil. när jag har lagat deras bil så kommer det fram en kille som var med i det gänget och frågar vrf jag tog swish jag förklarar för han varför. jag säger till han att sköter du ditt så sköter jag mitt och då blir han iriterad och väljer att freeza mig så sitter freezad i cs 5 min sen blir jag bannad. ( Har klipp på lite av händelsen )

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker delvis att det är en felaktig ban eftersom den här killen som frågar vrf jag tog swish och jobbar svart bryr sig när han själv är krim tror inte någon kriminell hade bryt sig om det IRL. Sen kan jag förstå vrf jag blev bannad för att man ska inte ta swish och sånt men sen tycker jag att det är fel agerande av traineern att frezza utan anlednig för något sånt och sen banna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det som hände sist jag blev bannad var att jag och en polare var nere vid piren för att jag skulle försöka sälja min bmw m4 f82 och då kommer det upp 2 personer som är intreserade och säger ett pris jag går med på det och dem får provköra bilen dem kör runt och sen så ska vi göra affären så jag stänger av bilen och hoppar ut. På något sätt så är bilen fortfarande på och han kör iväg och försöker köra över mig. Han lyckas inte men jag skriver en report för han skulle bli bannad eller kickad men inget hände med han. Jag och min kompis bestämmer oss för att springa och hämta hans bil för att försöka hitta min bmw. efter ett tag hittar vi min bmw och då ser vi en meko bil så prattar lkite med han så nämner jag att min bmw är helt sönder och att den blev stulen då säger han att dem två som sitter i meko bilen sa att det var deras bmw då fatta jag direkt att det var dem soma hade baxat min bil så agerar arg direkt för tror dem flästa hade gjort så om någon hade snot ens bil och tagit sönder den. Så jag drar fram mitt baseboll trä för att fick ingen respekt när jag stog där med bara knogar. jag slår en gång med baseboll trät på bilen för att dem ska hoppa ut och då blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att ta en swish och bara åkt tilbaks ner till staden om dem vägrar att betala det priset som gäller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska inte jobba svart om jag inte är krim och håller på med svarta jobb/ handlingar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka