Inaktuell Albin112 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBE2010

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
304
Reaction score
281
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Uzi#4869

Vad är ditt hexid? steam:110000155e3aaba

Ange ditt födelsedatum 1 September 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskapansvarig var att jag vill ta ett större syfte. Jag vill göra unive till en bra och seriös rp server. Känner själv att jag skulle passa som det och hjälpa servern mycket. Jag vill att unive ska få fler bra rollspelare. Göra unive till den bästa rp servern och göra unive till ett bra rykte! Jag har hört många som säger att unive är en lall server. Jag har sett några bara gå runt för att lalla. Det vill jag ändra på. Det är därför jag söker till medlemskapansvarig. Jag vill även lära mig av andra och bli en bra medlemskapansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja just mig som medlemskapansvarig för att jag kommer göra servern till en bättre och större plats. Kommer bemöta alla med respekt och glädje. Vet vad en medlemskapansvarig ska göra. Kommer vara aktiv och kommer inte släppa in några lallare. Jag kommer vara snäll mot alla och visa respekt mot alla. Kommer neka lallarna och dem som inte har spenderat Nå tid på en ansökan. Jag kommer godkänna dem som har gjort sin medlemskapansökning Med tid och som inte lallar. Jag är en väldigt glad och snäll person som som vill hjälpa servern. Jag kommer bemöta alla som gör en seriös medlemskapansökan med den bästa respekten. Kommer satsa mycket på att godkänna och neka personer. Jag kommer göra mitt allra bästa och känner själv att jag skulle passa som medlemskapansvarig. Jag kommer se upp på alla med mer erfarenheter och kommer lära mig som dom gör. Jag kommer ej tollera att man bara bli medlem på unive för att lalla. Jag vill ta ett större syfte och hjälpa servern så mycket det bara går. Det är därför ni ska göra mig till medlemskapansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag ska bemöta alla människor med respekt och en snäll och bra ton och bemöta alla likadant.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Förstod inte riktigt frågan om det blev ett konstigt svar. Jag skulle vilja att det är whitelist på. Så det inte bara kommer in lallade som tar bilar sedan tex kör på folk. Jag tänker att man ska behöva jobba för att komma in på servern. Så man inte bara går in i servern. För det är många som kommer till unive för seriös rp. Det är många som är icke wl som förstör denna har seriösa rpen. Man ska helt enkelt bara kunna komma in på servern som medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem krav som jag anser att de som är medlem på unive ska ha är seriös och mogen rp. Dem ska visa respekt till alla och ha en snäll ton. Dem ska hålla sig till reglerna och inte bryta nån regler. Inte lalla och inte ha en dålig ansökning. Dem ska inte kunna skriva en mening och sen bli godkända. Dem ska lägga ner tid på sin ansökning och inte plagiera någon. Dem ska kunna alla våra regler. Dem ska bidra med bra,rolig,seriös rp. Dem ska även ha social rp. Dem ska ej göra regelbrott. Dem ska ha ett mål med sin karaktär tex att bli polis.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det ansvar jag känner att jag ska ha om jag blir medlemskapansvarig är att respektera alla och vara aktiv. Inte släppa in dåliga ansökningar. Och ska ta minst 5 skriftliga ansökningar och 5 muntliga. Ha en snäll ton mot alla och inte neka folk som gjort en bra ansökning. Jag ska även inte godkänna folk som har gjort en dålig ansökning. Vara aktiv ofta och läsa många ansökningar.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 14.30-16.30 paus 18-21 tidag samma onsdag samma torsdag samma fredag 14.30 till 16.30 sedan paus till 18.00 och då spelar jag till 23.00 Alla dessa tider kan ingå toabesök lunch middag osv samma på lördag söndag 10-13 paus till 15-21

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på nån annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det enda är väll att jag känner själv att jag skulle kunna hjälpa unive rejält och kommer göra så att unive blir en roligare rp server.

+rep Det är en bra och utvecklad ansökan. Personligen som en föredetta MA anlitare så hade jag tagit in dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka