Nekad Albin11090 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin11090

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/i9j9s0judwasldo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Abbe#9999

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Abbe Salamovic 10 år och han är en kille
- En kort historia om karaktären. Abbe Salamovic är en 10 årig kille från Serbien. Han är född den 18 Juni 2012. Han har varit med om väldigt svåra saker. Abber var med om krig i Serbien och han har sett många dö, några av de som dog i kriget var båda hans föräldrar och alla hans nära vänner. Abbe har en lillasyster som överlevde, och han bryr sig väldigt mycket om henne eftersom hon är den enda han har. Han behövde ta hand om sin syster nu för att han är den enda familjen hon hade kvar. Abbe och hans lillasyster flyr från Syrien, genom att de får skjuts av en snäll man. Mannen tar de till Serbiska där han lämnar de. Abbe tog med hans föräldrars pengar och med de pengarna kunde han och hans syster ta ett flyg från Serbien ända till Sverige.

När de väl kom till Sverige så fick de uppehållstillstånd tills de fixade ett medborgarskap. Abbe och hans lillasyster hade ingenstans att bo när de kom till Sverige. Abbe kunde inte heller få ett jobb eftersom att han inte kunde språket. Men han och hans syster fick bo i ett litet hem där andra nykomna till Sverige också bodde. Abbes syster fick gå till skolan där hon började lära sig Svenska, men det var inte lätt för Abbe eftersom han inte kunde gå i skolan, han hade ingen utbildning och han kunde inte språket. Han lär känna några killar som bodde i hemmet som också var från Serbien som bott i Sverige i kanske 2-3 år och de kunde språket ganska bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? MItt mål med unive är att så bra senarion med bra rp och almänt att ha roligt. Jag har bara ett mål med FiveM och det är att ha bra senarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill få så bra rp nivå och ha så roligt och få bra clips till Unive Momments till min Tt och jag vill börja komma in i rp nivån på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall inte spela för att vinna scenarion utan för att det ska vara roligt för båda

Hur hittade du Unive? jag hittade servern för ganska länge sen jag kollade mycket på streamers som spela här och ifrån vänner då ville jag prova och har varit på servern i ungefär 5 månader

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka