Inaktuell Albin08101111 | Chef-jobb ansökan [Jönssons Fastighetsbyrå AB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.

Icke Medlem
Meddelanden
2,308
Reaction score
88
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå Chef

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? albin7453

Hur gammal är du? 15 fyller 16

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 4 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på så sätt att jag kommer djupdyka i våra försäljningsstrategier för att få en överblick över hur vi lockar kunder till värat företag bäst, samt hur vi håller våra kunder kvar. När jag gjort detta kommer jag försöka anpassa våra annonser så att vi kan locka nya kunder till oss men också behålla våra kunder. Jag kommer analysera våra kundbeteenden för att sedan anpassa våran marknadsförning av Jönssons för att vi ska kunna sälja så mycket som möjligt och visa vad vi går för. När jag gjort detta kommer jag att kolla över Jönssons arbetsteam, detta för att få en överblick över hur vårat team ser ut. Genom att ställa mig själv frågorna ”har vi kompetenta medarbetare, är de professionella, har de en bra aktivitet? Detta skulle jag gjort för att våra kunder ska få en sådan bra kundupplevelse och att de ska få en sådan bra atmosfär som möjligt inne hos oss. Detta kommer i sin tur leda till att våra kunder kommer återbesöka företaget, företaget kommer också få ett gott rykte. Efter att ha anställt ny personal till företaget kommer jag att ha en form av genomgång där jag går igenom hur hus försäljningen fungerar och kundservice. Hur man bör bemöta kunder. Jag kommer motivera mina anställda genom att sätta upp mål på saker de bör förbättra men självklart ta upp de delar som jag ser att de gör bra, detta ser jag är viktigt för att få ett motiverat arbetsteam. Inom positionen chef är det också väldigt viktigt att alla anställda ska få sin röst hörd, alla ska kunna påverka sin arbetsplats så att alla ska få trivas. Jag har tidigare egenskaper av team- och projektledning och därmed kommer jag ta Jönssons Fastighetsbyrå långt. Jag som chef kommer alltid vara öppen för kritik och feedback på saker jag bör förbättra i mitt arbete för att alla ska få en sådan bra arbetsmiljö som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter om just Jönssons Fastighetsbyrå men min karaktär Olle Jönsson har tidigare varit biträdande chef på Marja-Lisa och är just nu biträdande chef på Bäckhäst Luxury Cars. Så jag har hanterat högt uppsatta positioner men inte just chef positionen. Däremot så har jag arbetet väldigt nära chefen ofta så jag vet till stor del hur chef jobbet fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket som jag bara kan. Ibland kan det klart vara så att annat behövs prioriteras, ungefär såhär kan aktiviteten se ut.

Vardagar: 15/16-21:30
Helger/lov: 9:30-12:00 och 17:00-22:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

+++++rep Kung på att RP:a & schysst. Alltid go & glad.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

+rep Brodern har varit min bitr chef innan och han jobbar på stablit, kompetent och aktiv. ge brodern en chans iaf

Din ansökan markeras som inaktuell.
Tråd låst och flyttad till chefs jobb - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka