Nekad Albin0412 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Albin0412

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988217279

Ditt Hex-ID: 11000013d454bbf (Hex)

Vad är din discord tagg? Benim#9788

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Krim utan krim, Sunt Förnuft ~AO. Återstår: 9 dagar 22 timmar 10 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag agera lite för agresivt och slog på en meko bil med ett baseboll trä.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och en polare var nere vid piren för att jag skulle försöka sälja min bmw m4 f82 och då kommer det upp 2 personer som är intreserade och säger ett pris jag går med på det och dem får provköra bilen dem kör runt och sen så ska vi göra affären så jag stänger av bilen och hoppar ut. På något sätt så är bilen fortfarande på och han kör iväg och försöker köra över mig. Han lyckas inte men jag skriver en report för han skulle bli bannad eller kickad men inget hände med han. Jag och min kompis bestämmer oss för att springa och hämta hans bil för att försöka hitta min bmw. efter ett tag hittar vi min bmw och då ser vi en meko bil så prattar lkite med han så nämner jag att min bmw är helt sönder och att den blev stulen då säger han att dem två som sitter i meko bilen sa att det var deras bmw då fatta jag direkt att det var dem soma hade baxat min bil så agerar arg direkt för tror dem flästa hade gjort så om någon hade snot ens bil och tagit sönder den. Så jag drar fram

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en delvis felaktig ban för att jag agera väldigt arg eftersom det är så jag hade reagerat IRL om någon hade baxat min bil och sen tagit sönder den tror även att flera hade gjort samma. Sen förstår jag att man inte ska slå på en Tjänstebil (Meko bil) Så jag förstår ändå lite varför jag blev bannad men tycker att den var lite felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev banad för sunt förnuft och då körde jag 150km/h inne i staden vilket är väldigt dumt gjort av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla hastigheterna och inte köra fort för att jag vet att det kommer sluta illa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att köra lunt och sansat inne i staden och att värna om mitt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka