Accepterad Albin04 | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin04

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt Namn är Albin Anderrson

Vad heter du på discord? Albin#7298

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2004

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag kommer vara inne.

Måndag: 12.00 - 02.00
Tisdag: 12.00 - 02.00
Onsdag: 12.00 - 02.00
Torsdag: 12.00 - 02.00
Fredag: 12.00 - 03.00
Lördag: 12.00 - 03.00
Söndag: 12.00 - 03.00

Går ej i skolan så är rätt så aktiv

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli Trainee För jag vill hjälpa Unive. Jag vill hjälpa till att fortsätta bygga upp Unive så den blir större och bättre rp. Jag brukar ibland se vissa köra 300kmh på torget och brukar tänka att 'Tänk om jag skulle vara Trainee' då skulle jag banna dom. Men just nu brukar jag faktiskt skicka iväg en report. Jag vill också bidra med mina kunskaper som Trainee till Unive och det viktigaste är självklart att ha kul och det tycker jag är kul att vara Trainee. Som Trainee Så tror nog jag att det viktigaste är att ha respect och vara förebild för alla andra spelare och visa hur man ska bete sig. Det skulle nog se extremt dåligt ut om en trainee skulle vara otrevlig. Så jag tror nog om jag skulle blivit Trainee Skulle nog jag från börjar börja att speca mycket ibörjan och kolla så alla sköter sig helt enkelt och såklart hålla koll på discorden och ta supports på discorden.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill nog som först Förbättra rp-nivån som jag kan tycka är lite lallig ibland men det är endå en Ej-Whitelistad server så det kan bli lite lalligt men det bra är att alla är välkomna till servern och spela och det är rätt så bra. Och det som jag tycker är viktigaste är regeln SUNTFÖRNUFT som jag tycker alla spelare kan förbättra. För just nu så tycker jag alla spelare kör för snabbt och det måste ändras på.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive just nu i någon vecka men spelade på Multistaden för ett bra tag sen då jag var Autoexperten chef. Och då hade jag extremt kul.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har tidigare Erfarenheter som Support/Trainee jag har varit staff på 2 servrar och har varit ägare på 3 servrar och har allmänt tröttnat på att vara ägare så tänkte att det skulle vara kul att visa Unive mina erfarenheter som Trainee.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip - Du noclipar
/revive [id] Du revivar någon som t.ex har blivit felaktigt dödad
/sqlban [id] [tid] [Anledning]
/sqlunban [Hex-id]
/sqlserch [Permid]
/sqlbanhistory [Kollar upp Senaste Bans]
/goto [id] Du går till någon
/bring [id] Du bringar någon till dig
/dv Du deletar ett Fordon
/tpm du sätter först en waypoint och sen skriver du tpm och då åker du till den destationtionen
/spec [id] Du specar någon
/kick [id] [anledning] Du kickar någon
/v (fordon) - du spawnar fram ett fordon
/announce - du skriver ut ett viktigt meddelande i servern till alla spel
/ooc - du skriver till exempel: /ooc Kommer dva alla bilar på piren om 4 min.
/sv - du skriver i servervakt chatten.
/clearloadout - du tömmer en spelares vapen loadout.
/clearinventory . du tömmer en spelares inventory.
/clearall - du rensar allting i chatten för alla spelare.
/Togglename - Gör så att du ser steam namn och ID på andra spelare
/Toggleid - Gör så att du ser andra spelares ID
/Sc - Skriver i en privat chatt som bara staffs kan se
/skin - ger en chans för individ att modifiera sin karaktär
/Freeze - Gör så att individen inte har kontroll över sin karaktär.
/Giveitem [- Används för att spawna in olika föremål
/Setjob - Gör så att du blir anställd på ett yrke

Det där är alla Staff relaterade som jag tycker är viktiga.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det har jag inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka