Nekad Albin04 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin04

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Andersson

Vad heter du på discord? albin7294

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är för det mesta jobb och mycket vid datorn. Jag jobbar helger mest och på vardagarna så spelar jag oftast på Unive självklart.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan 25 September 2023 (Varit medlem tidigare innan)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/883477267265765427/1166754872746578031/bans.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är där för att hålla servern under en bra kontroll och brukar hålla koll på små problem som brukar framkomma. Man skulle kunna säga att en servervakt är som helpers "högra hand" Dva bilar som behövs dvas. Men det är extremt viktigt att servervakter håller servern ren ifrån lallare och spelare som inte följer reglerna. T.ex om man är på piren och så ser man tre stycken stå och slå varandra och springer runt och förstör för andra, då skulle en servervakt kunna ta återgärder på dem eller ge dom en kick så dem förstår att dem har gjort fel men ibland räcker det bara att skriva "Sluta lalla" i lokal ooc men man får anpassa sig lite hur det är också. Om t.ex två slåss så kanske man kan be dom sluta men om dem ej slutar så kan man börja med en kick och om dem fortsätter så kan man svbanna. Så en Servervakt är som en helper bara att man håller mer focus på inre rollspelet och har lite mindre perms (Mini staff typ)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för jag vill hjälpa Unive och utveckla rollspelet och det sociala inom Unive. Jag tycker att Unive är en extremt bra server och jag ser fram emot att dela mina kunskaper till Unive sen är också Unive en "öppen server för alla" Det menar jag med att alla är välkomna att spela här och det betyder också att det ansluter extremt många nya spelare som kanske aldrig har provat rp och då som Servervakt är det viktigt att visa ansiktet utåt så dem nya spelarna känner sig trygg och nöjda av att spela på Unive och så dom stannar här. Det jag menar är att jag vill hjälpa nya spelare så dom trivs och får en bra spel upplevelse.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Exempel att man använder sig utav /toggleid i ett kriminellt scenario för att kunna se spelare bättre för sin egen vinning och sen kan det vara att man har dött och använder sig utav kommandet /revive utan att ha en korrekt anledning. Sen kan man också använda /svkick & /svban bara för att man ogillar en viss spelare och då kickar/bannar spelaren det är ju absolut inte tillåtet.
Sen om man är i en biljakt och sen lägger man sitt vapen i sitt handsfack och den dvar fordonet bara för att inte bli av med sitt vapen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka