A
Albin012
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142989368/
Vad är ditt namn i verkligheten? albin kellett
Vad är ditt discord namn? EzY_Emzer#0105
Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille i tjugo års åldern som älskar att hålla på med bilar och har gjort det hela mitt liv. han vill lära känna så mycket folk som möjligt är en väldigt känslomässig person
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vilja hjälpa folk med deras bilar eller bara göra någons dag
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många av mina kompisar har säger att den är bra
Hur hittade du Unive? cosmo_bt på tik tok för runt en månad sen
Vad har du för mål med ditt rollspel? att det ska knappt kännas som skillnad irl
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och ha många bilar och att ha många kompisar och kanske en tjej
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag kör bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? albin kellett
Vad är ditt discord namn? EzY_Emzer#0105
Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille i tjugo års åldern som älskar att hålla på med bilar och har gjort det hela mitt liv. han vill lära känna så mycket folk som möjligt är en väldigt känslomässig person
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vilja hjälpa folk med deras bilar eller bara göra någons dag
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många av mina kompisar har säger att den är bra
Hur hittade du Unive? cosmo_bt på tik tok för runt en månad sen
Vad har du för mål med ditt rollspel? att det ska knappt kännas som skillnad irl
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och ha många bilar och att ha många kompisar och kanske en tjej
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag kör bara unive