Accepterad Albin004 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin004

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198384116714/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Granlund

Vad är ditt discord namn? Granlund#8876

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2004

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Lasse och är väldigt rolig och omtänksam, han är 17 år gammal. Lasse bor i Bräcke med sina farföräldrar. Lasse har blivit väldigt negativt påverkad utav sin uppväxt utan sina föräldrar som han förlorade i en bilolycka 2011, Det har påverkat honom genom att det blev svårt att ha ett socialt liv med sina vänner och sin mormor och morfar. Lasse träffade en oerhört vacker tjej som förändrade hans sociala del positivt, Emelie hette hon. Lasse tycker om att spela ishockey och ta sena promenader med sin flickvän Emelie. Han har funderat länge på att vilja flytta och börja om sitt liv med Emelie, han vill även ta med sig sina farföräldrar till staden Unive för att ge dem ett bättre och friskare liv. Lasse känner ofta empati över människor för han vill inte se någon ledsen, han vill kunna hjälpa till så mycket som han kan. Efter hans föräldrar gick bort så lovade han att alltid göra det bästa för folks mående.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Hej! jag tycker att jag kan bidra med glädje och skratt, vill även förbättra rpn. Det mest långsiktiga jag kan bidra med är den grymma person jag är och hur långt jag kan gå för att förbättra eran rpn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer gå efter sociala rpn och försöka bidra med den på ett positivt och långsiktigt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att det ska va lika kul för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderade detta för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka