Nekad Albin Thorsell | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin Thorsell

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198851645594/home Heter albinto1

Ditt Hex-ID: 11000013521609a

Vad är din discord tagg? AlbinBKH#3656

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Hur lång tid var din ban? Min ban var permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Eftersom att det är en discord ban vet jag ej.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var korrupt på en parkeringsfirma. Tog ut pengar till mig själv för att köpa bilar osv. Jag blev senare påkommen med detta utan att riktigt inse vad jag hade gjort och undvek därför att diskutera mitt fall med Staffs. Detta gjorde att jag blev bannad misstänker jag..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag berätta var detta ett utdraget drama som pågick under längre tid. Precis innan jag blev bannad tror jag att jag pmade med en staff, vi var osams och kunde inte komma överens.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en välförtjänt ban där jag som inte kunde följa den mest självklara regeln under RP (Sunt Förnuft) Korruption ska aldrig förekomma under RP då det påverkar ekonomin på servern. Jag förstod där och då inte vad som var fel. Men nu nästan 1000 timmar av FiveM efter detta vet jag vad som var fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har alltså inte blivit banad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit reda på konsekvenserna som blir när inspawnade pengar tas ut från företag och används till privat bruk. Jag var ny till RP och därför hade jag inte koll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Massor, jag har som sakt RPat på både FBRP, Begrip och VågenRP efter detta. Jag skulle vilja klassa mig själv högt upp när det kommer till RP-Världen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Kommer inte absolut inte tjata.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka