Nekad albin retzius | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

albin retzius

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199015004631

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Johan Retzius

Vad är ditt discord namn? MEGIC_MIKE #5870

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Niklas han kommer ifrån Stockholm och är 30 år gammal. Niklas han gillar bilar och adrenalin känslan när drar ifrån polisen tillexempel. Niklas han har en mamma som heter Sofia och en pappa som heter per. Niklas är en tvåbarnspappa till en dotter och en son dem båda är nu 7 år gamla. Niklas har aldrig jobbat förut eftersom att han har fått en massa pengar efter hans morfars död, han var multimiljonär och kunde försörja barnbarnen till döden. Niklas han hade inte så bra betyg i skolan eftersom att han visste att han skulle få pengar i framtiden. Niklas brukar faktiskt inte sova så mycket han är upp och jobbar på nätterna för att känna lite extra stålar. Niklas han gillar inte att bråka eller ställa till med problem. Niklas hela namn är Niklas Alex Björkman. Niklas är hel svensk och brukar donera pengar till flyktingar eller skänka några slantar till fonder. Niklas han gillar också mat han gillar speciellt asiatiskt och fördrar stark mat med en kanna öl. Niklas han brukar ta med familjen på en semestrar till alperna för att chilla och ta en paus från jobbet ibland. Niklas brukar oftast vara trevlig och snäll. Niklas favorit bil märke är Volvo, och har haft många Volvos genom tiden. Niklas växte upp i ett ganska rikt hem med två hundar men blev mobbad på skolan pga av att han hade en platt näsa men han pratade med en psykolog om det och det blev bättre. Niklas har aldrig varit innan med det här med sport han hade glasögon som liten

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag är väldigt trevlig och vill hjälpa till på denna server så att den kan växa ännu större och vill inte få pengar genom guldvaskning eller av att sälja mina egna bilar. Jag skull tycka att det skulle vara superkul att jobba på någon butik eller något jobb för att hjälpa till alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker att jag behöver ett jobb på någon av jobben pga av att det pågår möve det ycket klagande i chatten är aldrig butiker som har öppet på nätterna såjag tänker vara den personen. jag ska bli Whitelistad pga av att jag kan bidra med roliga scenarion och jag kommer att släppa ut min RP ande och kommer göra det rolig för andra på servern

Hur hittade du Multistaden? jag hittade servern igenom en kompis som rekomenderade servern till mig och började titta lite på när han spelade så jag gav staden en chans och har nu 100 timmar på en väcka prick nu så brukar köra hela tiden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska kunna ha så mycket pengar så att jag kan vara schysst och kanske ge en slant till folk lite då och då, och köpa alla Volvos i hela spelet. målet med mitt rollspel är också att ha kul och njuta av tiden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelade på en server men den var tråkig, så bytte till denna.

Tillbaka