Nekad albin retzius | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin retzius

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561199015004631

Ditt Hex-ID: 11000013ede09d7

Vad är din discord tagg? volvoraggare #5870

Vem var det som bannade dig? PHILIP320

Hur lång tid var din ban? 5 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kört fort i torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag åkte fort i 100km/h förbi sjukhuset när vissa andra kör i 150km/h

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hoppade in i min bil och skulle åka ut på motorvägen och körde lite för fort förbi sjukhuset. jag vet ej varför just jag blev bannad när andra kör i 200km/h i timmen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag åkte fort i 100km/h förbi sjukhuset när vissa andra kör i 150km/h

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tycker att bannen var fel pga av att det ar en grabb som jag följde efter som inte blev bannad, och han körde ca 140. och jag 100km/h. jag tycker att jag borde få en andra chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte blivit bannad än, ganska ny i staden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag skulle inte kört så fort skulle ha följt lagen och tänka på vad som kan hända ifall jag hade kört på någon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka