Nekad Albin P | Medlem ansökning [Kriss[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin P

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881188331/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? Sk7hpc

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin P och är kille. Han är väldigt snäll och trevlig men kan bli väldigt arg när det är elaka eller dumma människor. Han är 20 år gammal och har ingen tjej. Han gillar att skata och samla på exklusiva skor. Hans dröm jobb är polis och mekaniker som han har drömt sen han var liten. Hans kropps form är väldigt small han bär alltid Gucci och Lv ibland Jordans. Han gillar att leva lyxigt och flott. Hans favorit sport är handboll där han spelar nio meter eller kant. Han är höger hänt. Han är även ett stort fän av Bajen. Han har även en far som nyligen har gått bort och pga vill han bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på Unive för att jag har spelat ett tag jag hjälper andra och är laglig. Jag vill hålla allt bra så att folk inte missköter sig och gör misstag som ger dom banns. Jag vill även bli medlem för att jag vill kunna jobba på saras och marias för att kunna göra så att man kan köpa billar när man vill. Sen så har jag också en dröm om att öppna en egen butik men den får vcänta. Jag ska bli medlem på Unive för att jag har spelat ett tag jag hjälper andra och är laglig. Jag vill hålla allt bra så att folk inte missköter sig och gör misstag som ger dom banns. Jag vill även bli medlem för att jag vill kunna jobba på saras och marias för att kunna göra så att man kan köpa billar när man vill. Sen så har jag också en dröm om att öppna en egen butik men den får vcänta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en säkrare plats efter som jag antigen ska jobba som polis eller köpa en affär där folk kan handla saker. . Sedan så har jag min dröm om att öppna upp en egen butik men det får vänta tills att jag har börjat få pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? aTT MAN INTE SKA SPELA FÖR ATT VINNA UTAN ATT MAN SKA SPELA FÖR ATT DE E KUL (SRY FÖR STAVFEL OCH MISSAR)

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att först så var det mycket på tiktok och sen så började många av mina kompisar att spela det.

Godkänt! Vidare till muntlig intervju under Medlemskap AVD i "Väntrum" Lycka till"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka