Accepterad Albin P | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin P

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albin#0196

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin pileus och har just nu inget jobb eller hus. Albin har några bilar som han tycker mycket om han har ett stort intresse av bilar och skulle kanske kunna jobba på en bilfirma eller på mekonomen men det är mer i framtiden. Han är en väldigt glad person som gillar att pimpa och fixa med sina bilar. Han vill kunna köpa och sälja fler bilar och därför så vill han ha ”ett riktigt” jobb så att han kan tjäna mer pengar. Han spelar även Handboll och gillar att vara lite små kriminell ( gör inget före krim). Han är ganska glad och rolig som person men när han blir sur så blir han verkligen sur! Annars så funderar han även på att köpa ett hus där han kan bo och kanske ha en bil eller 2. Hans dröm bil är en Svart Urus

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kan bidra till servens rp genom att han kommer sälja bilar till personer. Sedan så kan han bidra till olika slags jobb som bilfirma eller på mekonomen och då så kan folk åka runt i sina bilar så att dom inte är trasiga.
Sedan så har jag även funderat på att ansöka om att bli server vakt för att ta bort allt ”fusk” jac vill att alla ska ha samma förutsättningar när man börjar och inte se massa folk som bryter mot regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela så att det bara är roligt för dig själv utan för dom andra också. Som i ett bankrån så att det inte bara blir roligt för rånaren utan för gisslan och polisen.

Hur hittade du Unive? Jag kommer inte riktigt ihåg men tror att det var kompisar

Vidare till muntlig intervju!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka