Albin P
Icke Medlem
- Meddelanden
- 53
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881188331
Ditt Hex-ID: 110000136e429eb
Vad är din discord tagg? albin#0196
Vem var det som bannade dig? står ej
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inge bara att jag är avstängd
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning blev bara bannad från ingen stans
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev med wiliam07
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel som fan
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fel ban sp skriver ej alla
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vne de var en fel bann
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag gjorde ibge
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 110000136e429eb
Vad är din discord tagg? albin#0196
Vem var det som bannade dig? står ej
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inge bara att jag är avstängd
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning blev bara bannad från ingen stans
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev med wiliam07
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel som fan
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fel ban sp skriver ej alla
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vne de var en fel bann
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag gjorde ibge
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja