Nekad Albin P | Ban överklagan | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin P

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881188331/

Ditt Hex-ID: 110000136e429eb

Vad är din discord tagg? sk7hpc#0194

Vem var det som bannade dig? jepbzs Borenstam ngn av dom

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption inom yrke!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för att jag tog saker ur vårt polis fråd jag tog weed för att flexa lite framför mina vänner men nu i efter hand så känner jag mig jätte dum

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev kontaktad via dis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rättban

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var missclick. Den andra var när jag lämnade i ett senario vilket jag lärde mig mycket av och har it gjort det igen och den sista var när jag slog en grabb på piren för att han hade kört över mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara skitit i det och gjort mitt jobb jag skulle bara jobbat ihop pengar och flexa med det istället. Jag ber hemskt mycket om ursäkt jag vill bara ha en kans till så kmr jag rpa lagligt och bättre jag lovar. så snälla ge mig en kans till. Ifall jag uprepar mig så får ni gärna medela mig om det och ge mig en rejäl utkälning

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska it göra så som jag har gjort och kmr it att göra det igen jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Förstår inte hur man tänker när man tar ut vapen ur polis förrådet och ska tänka att det är inom RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka