Accepterad Albin P | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin P

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881188331/

Ditt Hex-ID: 110000136e429eb

Vad är din discord tagg? sk7hpc

Vem var det som bannade dig? Borenstam

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korruption inom yrke!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej , borenstam jag heter albin irl och har gjort ett väldigt groft brott jag har tagit ut grejer från polis frådet jag tog ut en glock och ca 250 weed. Jag därefter åkte till drog stället för att sälja det men det går ju it utan att förpacka den. Jag är glad över att både att det inte gick att sälja det och att jag blev cut för nu så kmr min rp att bli mycket mer alvarlig. Jag gjorde detta för att jag tänkte att det var colt att jag hade krim grejer jag ångrade mig ganska omgående och började få lite ångest jag hade sagt upp mig ifrån jobbet för att jag inte ville bli cut. Jag har ångest över detta och ber hämskt mycket om ursäkt. Jag skulle vilja ha en till chans där jag kan förbättra min rp och mina tidigare misstag därför ber jag dig om en andra och sista chans hos Unive RP. Jag vet att jag har gjort fel och att´jag förtjänar denna ban men jag vill bara ha en chans till. Mvh Albin

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag tog weed och glock sedan typ 2 veckor senare så kom bannen blev kontaktad av borenstam på dis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korekt ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En missclick, En var combat loging vilket jag ångrar också. De var en krim grej som hände och sedan så lämnade jag gamet. den sista en var när jag slog en grabb på piren med en anledning men jag kmr it ta uppe eller skylla ifrån den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle istället tänkt efter om detta verkligen var rätt och sedan kommit fram till att det inte var det. Jag viste i bak huvudet att jag skulle bli bannad så därför så borde jag it gjort det jag skulle bara skitit i det och försökt skaffa ett nytt jobb som man it kan vara korupt på men man kan ju vara det på alla jobb typ men jag skulle tagit ett som mekonomen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka