Nekad Albin P | Övrigt Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin P

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Berätta om ditt förslag Tjo Philip/unive Jag har en ide om att öppna en till bil butik fast att den är self-servicen så att man kan köpa bilar när man vill ifall den finns i lager. jag tycker att det är en bra ide eftersom saras och marja lisas är öppen 2 timmar om dagen. sedan så skule jag ifall det går gärna vara vd för företaget när jag har blivit medlem

På vilket sätt är det en förbättring? Det är en förbättring genom att man kan köpa billar inprencip när som helst och det gör så att man alltid kommer kunna pka runt i staden.

Länkar och annat material som visar förslaget: Jag har inga länkar utan det var bara en ide men om jag måste ha länkar så får jag väll fixa det när jag kmr hem

-Rep. Hade varit dåligt för den sociala RPn och det hade också varit ganska orealistiskt att man kan köpa en bil utan att någon anställd är där.

-rep kommer bli dålig rp och sedan när man har beställt så kan folk bara köpa den när den ska vara din + det blir ingen social rp vilket är tråkigt

-rep ganska tråkigt att man ej ska kunna snacka med nångon när man köper en bil och sånt

Hmmm, kanske det. Men det drar ner självaste prestandan på servern hade jag sagt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka