Nekad Albin Olsson | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Kharim

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? aronekung0536

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin olsson och är 24 år gammal, han har hela sitt liv varit intresserad av pengar och bilar. När han var 14 år så adopterade hans föräldrar honom till en annan fosterfamilj. Pappan i den andra fosterfamiljen tog droger och slog Robin, efter skoldagarna var Robin rädd att gå hem för att ifall hans pappa skulle slå honom. Istället gick robin till en verkstad där hans riktigas pappas gamla kollegor jobbade, i den verkstaden var han alltid välkommen och kände sig trygg. Men Robin hängde med dåliga vänner, vänner som också var inblandade i den kriminella kulturen, vilket gjorde att han också började testa droger, alcohol och andra saker. När han blev 18 fick han ett jobb som en mekaniker som han jobbade deltid på, när han inte var i tjänst så sålde han droger för att tjäna pengar. Livet fortsatte och idag lever robin som en kriminell person samt en mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mitt bästa, alltså att försöka göra servern till en bättre plats, vara schyst mot andra personer och inte bryta mot några regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att andra parten också ska få vinna och inte bara en själv i scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? sunförnuft, powergaming, rdm, vdm, röstregeln.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Mina kompisar håller på att lära mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en snäll och trevlig person.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka