Nekad albin jonsson | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shownidas

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? 007

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Albin Jonsson är en 21-årig kille som har en stor passion för fotboll. Han spenderar många timmar på planen, där han drömmer om att bli en stjärna. Men trots sina talanger har han hamnat på fel sida av lagen. Albin är känd för sina kriminella aktiviteter, vilket har skapat en klyfta mellan hans drömmar och verklighet. Hans liv präglas av konflikter, där han ofta tvingas välja mellan att följa sin passion för fotboll eller att ge efter för den dragning som brottsligheten innebär. Denna inre kamp gör honom till en komplex person, som både fascinerar och skrämmer dem omkring honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och en hög rp-nivå. Jag gillar verkligen att skapa och delta i roliga scenarion och jag tror verkligen att jag kommer bidra med flera scenarion som är stora och roliga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att själv vinna ett scenario. För det första ska det vara roligt för båda parterna och för det andra ska båda ha lika mycket chans att vinna ett scenario. Då blir det mycket roligare att rpa och skapa bättre scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM: bör man dödar någon utan en giltig bakgrund till att avrätta personen. VDM: att använda sig utav ett fordon för att döda en person. POWERGAMING: att bara spela för makt och för att vinna scenarion, man måste tänka på att rpa på t.ex skador när du krockar istället för att åka så snabbt du kan iväg för att inte förlora ett scenario. METAGAMING: att ta information utanför sin karaktär och använda det i en fördel i sin karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, har spelat fivem i ca 8 månader och kollat på många streamers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer sträva efter bra och rolig rp

Skriv ditt discord namn och inte ditt display name

Nekad.
Anledning:
Har en annan rp server i sin bio.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka