Accepterad albin jonsson | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shownidas

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? VERZIII

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin jonsson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam, rolig, lätt arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: albin är en person som alltid har älskat fotboll. hans största dröm är att en gång få stå på camp nou och höra publiken jubla hans namn. men albins uppväxt har inte alltid varit så enkel. när han växte upp levde han i fattigdom. hans pappa som ofta drack och slog han har skilt sig med albins mamma. efter det gick albins liv neråt. han började leva på gatan med sina kompisar och gjorde nästan vad som helst för att kunna ha råd med mat. albin har kvar drömmen om sin fotbollskarriär men vet inte hur han ska kunna lyckas. hans framtidsplaner är att försöka ta sig ur kriminaliteten och lyckas med fotbollen. men han vet inte hur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp-nivå som höjer nivån på servern. jag kommer även bidra med scenarion som är roliga för alla medparter. och såklart massa roliga stunder och minnen. om jag ser någon göra ett regelbrott mot servern kommer jag klippa det och visa staffs på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att du agerar på ett sätt som gynnar den andra parten snarare än dig själv och ibland till och med medvetet – beroende på situationens läge.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har blivit bannad två gånger innan. ena gången var för väldigt länge sedan och jag minns inte vad som hände. senaste gången gick min brorsa in på mitt rum när jag inte var där och uttryckte sig rasistiskt i ooc. jag har lärt mig att följa reglerna och att inte stå afk ig när jag inte är vid datorn.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: "random death match" innebär att du dödar någon utan en bakomliggande anledning. VDM: "veichle death match" innebär att du använder dig utav ett fordon för att skada eller döda någon. METAGAMING: innebär att du använder information utanför din karaktär och använder det ingame till din fördel. POWERGAMING: innebär att du spelar för makt och gör allt för din fördel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? om jag blir nekad för plaggiat så är det mina egna gamla ansökningar som jag har tagit lite från.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka