Nekad albin jonsson | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shownidas

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo jonsson

Vad är ditt discord namn? viggoyao

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Albin Jonsson är en 24 årig grabb med en dålig uppväxt då mamman lämnade vid tidig ålder och pappa hade svårt med ekonomin. detta ledde till att Albin fick jobba på andra sätt för att få pengar. han fick aldrig någon typ av stöd från familj och fortsatte därför på gatan. han har däremot intresse för pingis och var väldigt bra, däremot fanns det ingen klubb i staden som Albin växte upp i. han fick därför bara möjligheten att köra mot kompisar på skolgården. Albin gick ut grundskolan men fortsatte inte på gymnasium. han hade det väldigt svårt i skolan då han fick ingen mat och stöd hemifrån. han hade inget alternativ förutom gatan och det fanns heller ingen utväg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men en hög social RP. jag kommer klippa problem som gör att servern får en dålig RP-nivå och skicka till staff. jag kommer även hjälpa servern att bli bättre genom att följa regler och påminna andra om att följa regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för ens egna vinns utan för att båda partnerna ska kunna vinna. när man skapar/gör ett scenario måste man alltid tänka på att båda ska ha chans att vinna scenariot, för om man bara går för att själv vinna då kommer det bli tråkigare för båda partnerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna. vdm betyder (veichle death match), det innebär att man använder ett fordon för att döda eller skada någon, att man t.ex använder en bil som vapen. rdm betyder (random death match) som betyder att man dödar någon utan en anledning. (sunt för nuft) är att man gör någonting utan en baktanke. (metagaming) är när man pratar med folk utanför spelet och tar information och använder det till din eller någon annans fördel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har ändå ganska mycket erfarenhet inom FiveM då jag har kollat mycket twitch när dom rpear på Unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Utveckla svaret på fråga 4. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka