Nekad albin johansson | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

albin johansson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Mökbomben69

Vad är ditt namn i verkligheten? oscar.krafft

Vad är ditt discord namn? mökbomben69#9913

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin johansson och är född 1996 11 09 i en stad som heter Jonstorp utanför Infinity när Albin var 5 år gammal var hans pappa polis och Albin tyckte det var spännande och sitta med runt matbordet på kvällarna när han pappa Patrik kom hem och berättade vad som hade hade hänt idag på jobbet och albin satt tyst bredvid och lyssnade noga och det gick några år till och med tills albin var 14 och skulle skaffa sommarjobb på kommunen han jobbade där hela sommaren och trivdes men en dag vaknade Albin som i en helt vanlig dag och han gick ner åt sin frukost och sen cyklade till jobbet han skulle rensa ogräs på en kyrkogård han jobbade från 09-12 sen skulle han ta rast han åt stuvade makaroner eftersom det var hans favoritmat efter han hade ätit började han arbeta igen och klockan var 18 när han skulle sluta det började skymma eftersom det var sensommar och solen inte var uppe lika länge kan skulle gå till sin cykel och låsa upp den men då såg han att kedjan hade lossnat och han gick ner på huk och skulle fixa den men plötsligt då fick han höra ett prasslande ljud i busken bredvid han trodde att det var ett djur och brydde sig inte mer om den saken han hoppade på sin cykel och började cykla men då dyker det upp 3 gärningsmän genom häcken och börjar hota albin och han blir såklart rädd och fråga vad han gjort men dom bara säga ‘’lägg dig ner och var tyst’’ han gör som dom säger och dom tar han mobil och kontanter som han har på sig sen sticker dom utan och säga ett ord han ligger kvar på marken en stund eftersom han är i tjock han ringer sin pappa och hans pappa kommer med sina kolleger direkt och albin får åka in till polishuset och förklara vad som hänt men polisen gjorde ingenting även om hans pappa var gruppchef och beordrade dem att göra det men inget hände..... sen den dagen har albin velat jobba som polis och bekämpa brottsligheten så ingen behöver råka ut för samma sak som han och Linus favoritfärg är såklart blå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem för att jag ska kunna bidra med att sprida positiv glädje och energi samt kunna hjälpa till i de arbeten som det finns snålt med personal i och för de flesta jobben behövs just medlemskapen och jag tror att jag kommer kunna få ut mycket mer av mitt rp spelande genom ett bättre jobb och har möjlighet till bättre mer saker på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? . Eftersom jag har varit polis under en väldigt lång tid på Unive förut samt krim så vet jag att jag kan och kommer bidra med hög rp. Jag kommer även förbättra mina polis kollegor kunskaper genom att ge de tips, patrullera med de och säga vad de gör rätt och fel. På det sättet så kommer dera kunskaper förbättras och då förbättras även deras polis rp. Jag kommer även försöka få tillbaka min ledningsplats så jag kan rätta till de fel som finns i kåren så både kriminella och poliser får en så bra rp upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som polis så tror jag att man ej ska spela för att vinna scenariot varenda gång. Det händer många gånger att polisen t.e.x pittar efter en minut i en biljakt eller att de tazar gärningsmannen direkt istället för att försöka tackla personen. Jag tycker att man alltid ska ge den andra parten en chans i ett scenario så att alla ska kunna få en utmaning och roligare rp. Ett exempel på vad jag personligen intetycker att man ska göra är att man tar med piketen, helikopter, hundar, tunga vapen och flera enhter på ett butiksrån där gärnings

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att kolla på t.ex Twitch där de spelar på Unive, Tik Tok, Youtube. Sociala medier helt enkelt. Jag såg även Unive högt uppe på Fivem server topplistan vilket gjorde att jag ville prova på.

Tillbaka