Accepterad albin johansson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin johansson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Mökbomben69

Ditt Hex-ID: 110000144868aa6

Vad är din discord tagg? Mökbomben69

Vem var det som bannade dig? seeray00

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rasist

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han hörde vad jag sa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så här var det, jag och min kompis stefan larsson skulle åka från ett garage till mecko då min bil skulle gå sönder. och så var det en busshålplatts lite längre fram som inte hade hunnit komma fram så då körde jag in i den för den var onsynlig. och min bil gick sönder. då hoppade jag och stefan ut och så såg han någon som sökte igenom en grabb som var död och då blev stefan sur och då kom jag och började hetsa. Och så sa jag väldigt dåliga ord som man i efterhand skäms över. Jag erkänner de som jag sa och ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel att säga de som ja sa, men man borde inte perma banna någon för detta. Då det hade varit bättre med en 7 dagars för då kan man tänka över det man har sagt och kan börja spela sedan. men om man ger perm ban så blir det bara tråkigt för då kan man inte spela.

Hur många tidigare avstängningar har du?
1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Så här är det, jag har fått tidigare bans men det har varit när en anna grabb tog ut sin bil när jag redan tagit ut min och då blev jag bannad för något. Det var 30 minuter. Detta var för typ 1 år sedan. när jag spelade som satan. Tänkte börja spela igen då jag har en ny dator och alla spelar unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hoppat ut ur min bil och ta ut min ilska på dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska säga något rasistiskt mera.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka