Accepterad Albin.Jäger | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.Jäger

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Albin35/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? AlbinK35#2505

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Albin Jäger och jagr intresserad av bilar och motorcyklar. Jag är väldigt insatt i att trimma bilar och att pimpa dem! Jag är välsigt pratig och har respekt för alla i servern. Min karaktär är snäll men kan också svänga över och bli väldigt arg. Jag jobbar hos postnord och tar mitt väldigt seriöst. Jag finner lycka i att leverera paket men det börjar bli långtråkigt. Jag är mogen, seriös men har också en rolig charm. Just nu planerar jag på att köpa en Saab 93 Turbo X och att bygga om den till min drömbil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag gillar att bidra till samhället och därför skulle jag kunna jobba med allting från polis till mekaniker. Jag är inte ute efter pengar utan jag vill ha roligt med mitt jobb. Jag tror att dessa jobb kommer göra mig mera seriös inom denna RP. Jag är mogen och seriös och kommer göra allt för att bidra med mitt jobb. Jag vill försöka fylla in de jobb där mindre personer känner sig villiga att jobba med så att RP servern blir mera fylld och rolig för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att jag vill bidra mera till servern och att detta skulle få mig seriöst insatt i RP Servern. Jag gillar det svenska communityt som servern har byggt och jag vill fortsätta att bygga på det.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittadr Multistaden genom att mina kompisar spelade där. Jag blev fort insatt och tycker servern är vädligt rolig!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt största mål med mitt rollspel är att bidra till folket. Jag vill göra en roligare server för alla. Jag vill bidra till alla som spelar och att servern ska flyta på som vanligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, den enda servern jag spelar på just nu är Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka