Accepterad Albin.Jäger | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.Jäger

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Albin35/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albin Kachrshuls#2505

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Jäger och har varit i staden ett tag nu. Albin har varit sjukvårdare och jobbat på Vianor. Albin gillar rättvisa och bilar. Han har djupa intressen för jobb inom staten men även jobb inom bilar. Albin är en snäll person men han kan också bli arg om någon går på hans nerver. Albin kommer från staden och har bott där ett tag nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ´ag ska bli medlem på Unive eftersom att jag tycker serven är väldigt rolig. Jag har inte spelat på servern från att ni bytte whitelist till medlem men har fortfarande spelat på andra servrar eftersom att jag blev klacksko bannad här flera gånger utan anledning och tog då mera en paus från servern. Jag känner dock att ingen server kommer i närheten till Unive och vill börja spela här igen. Min karaktär kommer att bidra med rolig och bra rp samt scenarion som kommergöra servern roligare för alla som spelar. Jag har över 100h på unive och har aldrig blivit bannad och har även jobbat mig högt inom sjukvården och blev fast anställd på Vianor. Jag vill komma in i servern igen med att bidra till rolig och fair rp föralla på servern och så vill jag spela på den servern jag har haft mest kul på igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här innan och jag tyckte servern var extremt rolig och vill därför spela här igen. Jag var whitelist innan men har aldrig tagit tiden för att söka om till medlem efter ni ändrade systemet. Jag känner att alöla andra rp serverar jag har provat under tiden jag tog en paus inte kan uppfylla det unive gör.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina kompisar först men nu hittar ja tillbaka till servern igen eftersom jag vill spela på en rolig rp server igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med min rp är att kunna skapa rolig rp och bra scenarion för alla på servern. Jag vill också skaffa mig ett jobb inom ett yrke där jag känner att jag passar mig hemma. Jag har inte spelat på servern på nåon månad och vill därför komma tillbaka med ännu bättre rp för att se vart denna servern kan ta mig. Jag har inte bestämt mig vilket yrkejag vill utföra än men för att göra servern så rolig för alla vill jag utöva ett yerke där det känns tomt eller där folk inte vill spela bara så att jag kan göra servern mer fylld.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få alla runt om mig att ha det roligt samt att bidra med rolig rp samt bra scebarion där alla på servern kan känna att de har bra rp runtom mig. Jag vill också skaffa ett yrke inom servern där jag passar bra. Unive har hittils varit den bästa rp servern i Sverige där jag har spelat och vill verkligen spela här igen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
Din whitelist ansökan har Godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka